U werkt samen met CTP Connect onder de naam van CTP Connect
U wilt extra diensten aanbieden aan uw cliënten maar u wenst geen extra inspanningen te leveren om dit te coördineren en te organiseren? In dit geval biedt u deze diensten aan in samenwerking met CTP Connect.
Wat doet CTP Connect?
- In samenspraak gepersonaliseerd marketingmateriaal voor uw praktijk ontwikkelen waarmee u de thuiszorgdiensten kunt promoten.
- Via onze website en de sociale media onze samenwerking bekendmaken.
- Zorgen voor 24/7 opvolging en permanentie van het personenalarm en sleutelbeheer.
- De diensten factureren aan uw cliënten.
Wat doet u zelf?
Indien nodig of gewenst uw lokale netwerk uitbreiden.
Welke kosten rekent CTP Connect aan?
- Bent u lid van CT Paramedics erkende dienst vzw? Dan is de samenwerking met de zorgcentrale van CTP Connect inbegrepen in uw jaarlijks lidgeld. U betaalt dus geen extra kosten.
- Bent u geen lid van CT Paramedics erkende dienst vzw? Dan betaalt u maandelijks een vaste kost van 5 euro per gemeente waar u actief bent en een bijkomende kost van 1 euro per 1000 inwoners in de regio waar u actief bent.
- De kost per oproep (ingaand en uitgaand) naar onze zorgcentrale.
Uw bonus?
- U ontvangt een maandelijkse tegemoetkoming van 1,50 euro per abonnement op een personenalarm van CTP Connect zolang het abonnement loopt. Leden van CT Paramedics erkende dienst vzw ontvangen maandelijks 2 euro per lopend abonnement.
- Via de partners binnen het netwerk van CTP Connect geniet u daarbovenop van andere financiële voordelen.